• Facebook
  • Twitter
Toetsrevolutie
  • Congres 6 oktober
  • Boeken
  • Blog
    • Blogs
    • Posters
    • Podcast
  • Ons aanbod
    • Workshops
    • Studiedagen
    • Trajecten op locatie
      • Vervolgtraject
    • Online cursussen
      • Formatief handelen en onderwijsontwerp
      • Woordenschat ontwikkelen met formatief handelen
    • Advisering
  • Dylan Wiliam 2018
  • Over ons
    • Contact
    • Leveringsvoorwaarden
    • Log in
  • Nieuwsbrief
Selecteer een pagina
Feedback mag je niet onnodig lang achtervolgen

Feedback mag je niet onnodig lang achtervolgen

door Stijn Vanhoof, Geert Speltincx, Dominique Sluijsmans, Valentina Devid | mrt 11, 2022 | Blog, Feedback

Stijn Vanhoof, Geert Speltincx, Dominique Sluijsmans, Valentina Devid “Je spreekt heel erg dialect als je voor de klas staat.”, “Jij lijkt je Powerpointpresentatie te ondersteunen in plaats van omgekeerd.” “This study was extremely boring to read.” Een greep uit de...

Blogs

Formatief handelen met open bronvragen bij geschiedenis
Het (leren) stellen van een goede feedbackvraag
Weer grip op je onderwijsresultaten
Formatief handelen bij de Moderne Vreemde Talen – deel 1
Cumulatief tussentijds toetsen inzetten voor formatief handelen

Archieven

  • mei 2022
  • april 2022
  • maart 2022
  • februari 2022
  • januari 2022
  • december 2021
  • november 2021
  • oktober 2021
  • september 2021
  • augustus 2021
  • juli 2021
  • juni 2021
  • mei 2021
  • april 2021
  • maart 2021
  • februari 2021
  • november 2020
  • juli 2020
  • mei 2020
  • april 2020
  • maart 2020
  • januari 2020
  • oktober 2019
  • september 2019
  • augustus 2019
  • maart 2019
  • januari 2019
  • december 2018
  • juni 2018
  • Facebook
  • Twitter