door Renske de Kleijn, René Kneyber | dec 1, 2022 | Blog, Feedback, Poster
Renske de Kleijn, René Kneyber In order for feedback to be understood and used, feedback needs to be in the zone of proximal development. For a feedback giver, either being a student, a teacher or colleague, it can be quite difficult to assess what the optimal...
door René Kneyber, Renske de Kleijn | okt 9, 2022 | Blog, Feedback, Poster
René Kneyber, Renske de Kleijn Op 6 oktober 2022 vond ons feedbackcongres plaats. In de ochtend gaf Renske de Kleijn haar keynote, waarin ze het publiek meenam in hoe je betere feedback kunt organiseren door de leerling of de student betere vragen te laten...
door Renske de Kleijn | apr 18, 2022 | Blog, Feedback
Renske de Kleijn In het onderwijs komt steeds meer aandacht voor een actieve rol van leerlingen en studenten bij feedbackprocessen. Het kwartje lijkt collectief gevallen dat feedback pas leerzaam kan zijn, als die ook daadwerkelijk gehoord, geaccepteerd, verwerkt en...