• Facebook
  • Twitter
Toetsrevolutie
  • Congres 6 oktober
  • Boeken
  • Blog
    • Blogs
    • Posters
    • Podcast
  • Ons aanbod
    • Opleiding Schoolexpert formatief handelen
    • Trajecten op locatie
      • Vervolgtraject
    • Workshops
    • Studiedagen
    • Online cursussen
      • Formatief handelen en onderwijsontwerp
      • Woordenschat ontwikkelen met formatief handelen
    • Advisering
  • Dylan Wiliam 2018
  • Over ons
    • Contact
    • Leveringsvoorwaarden
    • Log in
  • Nieuwsbrief
Selecteer een pagina
Snel formatief handelen met diagnostische vragen

Snel formatief handelen met diagnostische vragen

door Sofie Faes | mei 19, 2022 | Blog, Diagnostische vragen

Door: Sofie Faes   Met een diagnostische meerkeuze vraag kun je een misvatting bij leerlingen snel zichtbaar maken. Als de leerling of docent er vervolgens een verbeter- of vervolgactie aan verbindt is het een manier om makkelijk formatief te handelen. Lees in...

Blogs

Formatief handelen en de 5 gouden regels
Toetsing als onderzoek naar het leerproces
Het stellen van de juiste vraag
Snel formatief handelen met diagnostische vragen
Formatief handelen met open bronvragen bij geschiedenis

Archieven

  • juni 2022
  • mei 2022
  • april 2022
  • maart 2022
  • februari 2022
  • januari 2022
  • december 2021
  • november 2021
  • oktober 2021
  • september 2021
  • augustus 2021
  • juli 2021
  • juni 2021
  • mei 2021
  • april 2021
  • maart 2021
  • februari 2021
  • november 2020
  • juli 2020
  • mei 2020
  • april 2020
  • maart 2020
  • januari 2020
  • oktober 2019
  • september 2019
  • augustus 2019
  • maart 2019
  • januari 2019
  • december 2018
  • juni 2018
  • Facebook
  • Twitter