door René Kneyber, Dominique Sluijsmans, Valentina Devid | mrt 1, 2021 | Blog
René Kneyber, Dominique Sluijsmans, Valentina Devid In 2016 verscheen Toetsrevolutie: naar een feedbackcultuur in het voortgezet onderwijs. Veel leraren en scholen hebben sindsdien de handschoen opgepakt en zijn aan de slag gegaan met formatief handelen en/of het...
door René Kneyber, Valentina Devid | feb 1, 2021 | Blog
DOOR: René Kneyber, Valentina Devid Iedere docent die met formatief handelen aan de slag gaat zal deze vraag vroeg of laat stellen. Als trainers zien we deze vraag dan ook regelmatig voorbij komen. Ons advies is altijd eenvoudig: niet doen! Samen namen we...
door René Kneyber, Valentina Devid | nov 16, 2020 | Blog
DOOR: René Kneyber, Valentina Devid Goed feedback geven is al een lastig kunstje. Voor degenen die noodgedwongen of uit vrije wil online-feedback, geven hebben we onderstaande poster van het Surrey Lab vertaald (begin 2020 gedeeld door feedbackonderzoeker Naomi...
Recente reacties