• Facebook
  • Twitter
  • Google
  • RSS
Toetsrevolutie
  • Start
  • De boeken
  • Blogs
  • Dylan Wiliam 2018
  • Materialen
  • Trajecten
  • Contact
Selecteer een pagina
Neem formatief niet te snel voor lief: Tien lessen van Dylan Wiliam (8 t/m 10)

Neem formatief niet te snel voor lief: Tien lessen van Dylan Wiliam (8 t/m 10)

door admin | jan 21, 2019 | Blog

Door Dominique Sluijsmans Naar aanleiding van de workshops van Dylan Wiliam op 3, 4 en 5 september 2018 in Amersfoort, zette Dominique Sluijsmans, lector professioneel beoordelen aan Zuyd Hogeschool, een aantal lessen op papier. Hier staat les 8 t/m 10 gepubliceerd....
Neem formatief niet te snel voor lief: tien lessen van Dylan Wiliam (5 t/m 7)

Neem formatief niet te snel voor lief: tien lessen van Dylan Wiliam (5 t/m 7)

door admin | jan 13, 2019 | Blog

Door Dominique Sluijsmans Naar aanleiding van de workshops van Dylan Wiliam op 3, 4 en 5 september 2018 in Amersfoort, zette Dominique Sluijsmans, lector professioneel beoordelen aan Zuyd Hogeschool, een aantal lessen op papier. Hier staat les 5 t/m 7 gepubliceerd....
Neem formatief niet te snel voor lief: tien lessen van Dylan Wiliam (1 t/m 4)

Neem formatief niet te snel voor lief: tien lessen van Dylan Wiliam (1 t/m 4)

door admin | jan 7, 2019 | Blog

Door Dominique Sluijsmans Naar aanleiding van de workshops van Dylan Wiliam op 3, 4 en 5 september 2018 in Amersfoort, zette Dominique Sluijsmans, lector professioneel beoordelen aan Zuyd Hogeschool, een aantal lessen op papier. Die we hier zullen publiceren in drie...

Blogs

Poster Online Feedback
A close up of a logo Description automatically generated
Behandelen of beheersen
Kwaliteitsbesef bijbrengen
Feedback: minder werk, meer resultaat
A screenshot of a cell phone Description automatically generated
What could possibly go wrong? 5 valkuilen en adviezen voor schoolleiders

Meest recente berichten

  • Poster Online Feedback
  • Behandelen of beheersen
  • Kwaliteitsbesef bijbrengen
  • Feedback: minder werk, meer resultaat
  • What could possibly go wrong? 5 valkuilen en adviezen voor schoolleiders

Recente reacties

  • Werken in Corona-tijden en de wens voor kleinere klassen en professionele ontwikkeling – Teacher Tapp Nederland op Kwaliteitsbesef bijbrengen
  • Formatief handelen en onderwijsontwerp | Toetsrevolutie op Feedback: minder werk, meer resultaat
  • Kwaliteitsbesef bijbrengen | Toetsrevolutie op Gewenste moeilijkheden en feedback
  • Feedback: minder werk, meer resultaat | Toetsrevolutie op Gewenste moeilijkheden en feedback
  • Feedback: minder werk, meer resultaat | Toetsrevolutie op Een nieuw model voor formatief handelen

Archief

  • november 2020
  • juli 2020
  • mei 2020
  • april 2020
  • maart 2020
  • januari 2020
  • oktober 2019
  • september 2019
  • augustus 2019
  • maart 2019
  • januari 2019
  • december 2018
  • juni 2018

Categorieën

  • Blog

Meta

  • Inloggen
  • Berichten feed
  • Reacties feed
  • WordPress.org
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • RSS

Ontworpen door Elegant Themes | Ondersteund door WordPress